jueves, 17 de mayo de 2018

AMOR CLANDESTINO (Poema)


Besé tu sombra y me sentí culpable
Si, culpable de ese amor escondido
de una pasión inútil, de incógnita,
 amor que nunca tuvo buen destino

Besé tu nombre y murieron lagartijas.
Siempre quise llegar a tu alma…
me frenó tu mente que no entendió,
mi amor vencido, pueril desatino

Me digo siempre: no besarás en vano…
y recaigo. Beso sin pensar ni recordar
que me fui de la mano de mi naufragio,
que mi amor será siempre clandestino.

Mónica Ivulich- DR2018Fr

1 comentario:

  1. Bună ziua, vreau să vă împărtășesc minunata mea mărturie După ce am fost în relația cu Soțul ani de zile, s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, l-am implorat cu toate, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului și ea mi-a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă o casetă de vrajă care m-ar putea ajuta să arunc o vrajă pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodată în vrăjire, nu am avut de ales decât să-l încerc, eu a trimis un e-mail cu vraja și mi-a spus că nu este nicio problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut să mă întorc la el, încât mă iubește atât de mult. Eram atât de fericit și m-am dus la el încât așa am început din nou să trăim fericiți împreună. De atunci, am făcut o promisiune că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea la singura casă de vrăji reală și puternică care m-a ajutat cu propria mea problemă. e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
     îl puteți trimite pe e-mail dacă aveți nevoie de asistența sa în relația dvs. sau în orice alt caz.

    Vrăji de dragoste
    Câștigă bani buni sau câștigă o loterie.
    Obține succesul în afaceri.
    Probleme spirituale.
    Câștigă dosarul în instanță.
    Căutați-vă partenerul de viață.
    Obțineți un loc de muncă bine plătit.
    Obține controlul asupra căsătoriei tale.
    Primește favoare și câștigă atracție din partea oamenilor.
    Obțineți bani pierduți înapoi.
    Vindecă-te de toate bolile. atât curabil cât și incurabil.
    Rezolvați problemele de sarcină și binecuvântați-vă cu bebeluși etc ...

    Contactați acest om grozav dacă aveți probleme cu o soluție de durată
    prin intermediul babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    Mulțumește-mi mai târziu

    ResponderEliminar